Voor onze opdrachtgever, de Postcode Loterij zoeken wij een ambitieuze, datagedreven Customer Journey Specialist “De combinatie van de commerciële mindset en tegelijkertijd iets terug doen voor de maatschappij door 149 aangesloten goede doelen te ondersteunen is een ideale combinatie. En die is er bij de Postcode Loterij!
Wil jij als Customer Journey Specialist onze deelnemers de beste en meeste waardevolle klantreizen laten ervaren? Help ons dan om alle klantreizen te verbeteren op basis van klantdata en klantfeedback inzichten. Eén ding is zeker, met jouw werk lever je elke dag een bijdrage aan alle goede doelen die we steunen.
Afdeling
Op deze dynamische en informele afdeling zet je de deelnemer centraal. Samen met je collega’s beantwoord je dagelijks honderden vragen en verzoeken via telefoon, e-mail, sociale media, live-chat en post. Deze vragen en verzoeken worden door Ledenservice deskundig afgehandeld. Ook zorgen we ervoor dat maandelijks honderdduizenden winnaars hun prijzen krijgen. We willen natuurlijk dat zij met een goed gevoel terugkijken op het winnen van hun prijs.
Samen met je teamleden van Winnaars & Bevestiging ben je verantwoordelijk voor de communicatie over prijzen van de Nationale Postcode Loterij en de VriendenLoterij. Ook onderhoudt dit team de contacten met de leveranciers.
Functie
- Je hebt een projectrol en een inhoudelijk rol bij het implementeren van optimale klantreizen en verbeteringen van bestaande reizen. Je gaat hierbij resultaatgericht te werk in een multidisciplinair team om de klantreizen elke dag een beetje beter te maken door constant te testen.
- Je koppelt klantproblemen aan de juiste oplossingen en kan ze dusdanig doorgronden dat je de klant kan vertegenwoordigen binnen je team. Hierbij doe je kwalitatief en kwantitatief onderzoek om gevonden klantproblemen tot de bodem uit te zoeken. Denk hierbij aan kwalitatief onderzoek door het terugluisteren en coderen van telefoongesprekken, usability testing en NPS/survey analyses.
- Je werkt nauw samen met de Product Owner prijzenshops om continue de onlineklantreizen te optimaliseren, zodat elk bezoek op de prijzenshop een fantastische win-ervaring is.
- Je monitort de resultaten van je verbeterde klantreis zodat je zeker weet dat jouw oplossing werkt, of ziet dat er nog kansen voor verbetering liggen.
Profiel
- Je hebt wo- werk- en –denkniveau, bij voorkeur in de richting Marketing aangevuld met relevante werkervaring in bijvoorbeeld onderzoek, Customer Journey projecten of (online) marketing.
- Je werkt graag met collega’s aan een gemeenschappelijk doel. En krijgt energie van het goed luisteren naar de deelnemer, onderzoek doen naar hun gedrag en het maken van een concreet plan van aanpak.
- Je bent nieuwsgierig, zelfsturend en beschikt over een sterk analytisch vermogen.
- Je hebt oog voor detail in teksten en designs. En de Nederlandse en Engelse taal beheers je tot in de puntjes.
Wij bieden
Je gaat werken in een professionele organisatie met fijne, mensgerichte collega’s. Met het verdiende geld worden veel belangrijke projecten op het gebied van mens en natuur, cultuur, gezondheid en welzijn mogelijk gemaakt. Bij de Goede Doelen Loterijen werken mensen met verschillende nationaliteiten en achtergronden. Daar worden we blij van, want diversiteit is een ideale voedingsbodem voor creativiteit, innovatie en samenwerking. Arbeidsvoorwaarden, een salaris tussen de € 3.800,- en € 4.800,- en een variabele eindejaarsbonus, een uitstekende pensioenregeling, 28 vakantiedagen per jaar op basis van 40 uur en flexibele werktijden. Het betreft een functie voor 32-40 uur.
Interesse?
Spreekt deze functie je aan en herken je jezelf in het profiel? Dan vragen wij je zo snel mogelijk te reageren. Je kunt jouw CV met korte motivatie sturen aan luise.jeunink@idealisk.nl. Wij zien je sollicitatie graag tegemoet. Voor vragen over de functie of over de procedure kun je contact opnemen met Luise Jeunink van Idealisk, via telefoon 06-46114006.