Voor onze opdrachtgever Leap24 zoeken wij een enthousiaste en slimme Marketeer die aan het merk gaat bouwen. Zoek je een allround marketingfunctie en heb je passie voor duurzaamheid? Dan is dit een functie voor jou!
Organisatie
Leap24 is een jonge, snelgroeiende organisatie. Leap24 bouwt een dekkend netwerk van snellaadstations voor electrische bedrijfsvoertuigen, ook voor bestel- en vrachtwagens. Leap24 vindt dat schone mobiliteit voor iedereen beschikbaar moet zijn. Zij geloven dat ondernemers de overstap naar elektrisch rijden voor bestel- en vrachtwagens alleen succesvol kunnen maken als de continuïteit van hun business gegarandeerd wordt. Leap24 heeft de ambitie om het basisnetwerk te verzorgen in heel Noord-West Europa, met goed bereikbare en ruim opgezette laadstations op bedrijventerreinen. Leap24 is vastbesloten om de transitie naar duurzame mobiliteit te versnellen. Leap24 werkt vanuit de waarden: gelijkwaardigheid, oplossingsgerichtheid, eenvoud, doen en impact.
Functie
Als Digital Marketing Coördinator speel je een cruciale rol in het vergroten van de zichtbaarheid van Leap24. Je stuurt externe partners aan en stuurt de ontwikkeling en uitvoering van onze online strategie aan. Je rapporteert in deze rol aan de Marketing Manager.
Je werkzaamheden:
- Optimalisatie en uitvoering van de marketingplannen, voor Nederland, Engeland en Duitsland
- (Digitale) campagnes voor het verhogen van de naamsbekendheid
- Creëren en delen van content over snelladen, en leads genereren voor locaties
- Je bent de spil in de communicatie activiteiten, waaronder de social media en PR
- Uitvoeren en optimaliseren van de SEA- en SEO-activiteiten, samen met het online bureau.
- Optimaliseren en bewaken van de zichtbaarheid van de snellaad locaties (in Google Maps, Apple en laadstations apps van derden).
- Beheer en ontwikkeling van de eigen websites (NL/UK/DE).
- Webanalyse, rapportage en optimalisatie (mbv Google Analytics).
- Organisatie van openingsevenementen
- Inkoop van marketingmaterialen en budgetplanning voor marketingactiviteiten.
Profiel
Voor deze functie zoeken wij een gedreven marketeer die graag die mee wil werken in deze belangrijke groeifase. Je hebt passie voor je vak, je draagt dit ook uit en daarmee enthousiasmeer jij anderen. Je hebt grote affiniteit met een organisatie die de overstap voor naar elektrisch rijden voor ondernemers succesvol wil maken.
- Minimaal een HBO/WO-opleiding op het gebied van marketing en/of communicatie
- Minimaal 3 jaar ervaring in een relevante online marketingfunctie.
- Ervaring met online campagnes.
- Ervaring met webanalyse, rapportage en optimalisatie (bijv. Google Analytics).
- Ervaring met A/B-testen en experimenteren.
- Vloeiend Engels, en kennis van de Duitse taal is een pre.
- Gewend om projectmatig te werken, zelf initiatieven te nemen en proactief te zijn
- Gedreven, een hoge mate van ondernemerschap, probleemoplossend vermogen en flexibiliteit
Wij bieden
Volop ruimte om invulling te geven aan jouw rol en veel eigen verantwoordelijkheid om beslissingen te nemen. Je komt te werken in een hecht en sociaal team, binnen een gemoedelijke sfeer. We luisteren naar en leren van elkaar. Want we geloven dat we alleen zo écht verder komen. Je krijgt de
kans om je passie voor duurzame mobiliteit om te zetten in tastbare resultaten en een positieve impact te creëren, en de mogelijkheid om samen te bouwen aan een duurzame toekomst! Je krijgt volop ruimte om jezelf te ontwikkelen en natuurlijk kun je rekenen op een goed salaris en prima overige arbeidsvoorwaarden. Een elektrische auto maakt deel uit van het arbeidsvoorwaardenpakket.
Interesse?
Spreekt deze functie je aan en herken je jezelf in het profiel? Dan vragen wij je zo snel mogelijk te reageren. Je kunt jouw CV met korte motivatie sturen aan: info@idealisk.nl. Wij zien je sollicitatie graag tegemoet. Voor vragen over de functie of over de procedure kun je contact opnemen met Luise Jeunink of Miranda Lubbers van Idealisk, via telefoon 030-2762965.