Wij zijn op zoek naar een proactieve, energieke Marketing & Communicatie Coördinator met een resultaatgerichte instelling en goede pen. Een Marketing & Communicatie Coördinator die verantwoordelijk wordt voor zeer uiteenlopende campagnes voor zowel de B2B als B2C markt.
Organisatie
Tyre Team & 2Move zijn belangrijke spelers in de bandenindustrie voor o.a. auto’s, fietsen, motoren, industriebanden en transportbanden. Tyre Team is de logistiek dienstverlener van twee interne labels en verzorgt daarvoor de complete autobandendistributie. Door de 12 lokale voorraadvestigingen, strategisch verdeeld over Nederland, is Tyre Team in staat tot 3 maal per dag banden en velgen bij de klanten te leveren. 2Move is de exclusief distributeur van het merk Continental binnen de tweewielermarkt, Industriebandenmarkt en de technische industrie. Vanaf 1 april vorig jaar is 2Move & 2Wheel voor motorspeciaalzaken naast het exclusieve distributeurschap hét centrale adres voor alle overige merken motorbanden.
Tyre Team & 2Move zijn een onderdeel van Global Automotive Investments Holding een leidende speler op het gebied van Europese banden- en velgendistributie met een groepsomzet van ruim 1,5 miljard euro per jaar en met een flinke groei-ambitie met kantoren in Moerdijk, Hellevoetsluis en Barneveld.
Functie
Als marketing & communicatie coördinator ben je onderdeel van een team van vier marketing & communicatie professionals en rapporteer je aan de Marketing & Communicatie Manager. Jullie werken als team zelfstandig, maar kunnen wel sparren met de marketingafdeling van Global Automotive waar diverse specialisten werkzaam zijn. In deze rol ben je met name verantwoordelijk voor de twee labels TyreTeam & 2Move.
De vacature Campagnecoördinator TyreTeam & 2Move daagt je uit om: Tot in het kleinste detail de campagneplanning en -coördinatie te regelen. Jou ontgaat niks en jij lost zaken al op voor het een issue is. Samen met je collega’s werk je aan campagnes & acties waardoor nieuwe proposities bij de juiste klanten terecht komen. Jij bindt de klant aan ons. Je plant, organiseert en coördineert. Elke campagne staat dankzij jou op tijd klaar om te starten. In het kort worden dit je uitdagingen:
- Als marketing & communicatie coördinator ontwikkel je marketingplannen en coördineer je de uitvoer hiervan;
- Je schrijft zelf de content voor de verschillende campagnes, zoals nieuwsbrieven, uitnodigingen of een social media post;
- Binnen het marketing & communicatieteam zorg je voor inspiratie, ben je sparringpartner en kom je met ideeën, je bedenkt nieuw concepten;
- Je organiseert klantbezoeken van o.a. autoraces, Tour de France;
- Je werkt samen met je collega’s van (online) marketing, interne studio bij het moederbedrijf om de ideeën en plannen om te zetten naar gewenste resultaten;
- Je bent een echte aanpakker, een denker én doener en krijgt anderen mee in je plannen;
- Je bent in staat vanuit commerciële doelstellingen te denken en te handelen;
- Je bent verantwoordelijk voor het volgen, meten, analyseren en optimaliseren van de diverse campagnes;
- Je bent een sterke planner en organisator die ervoor zorgt dat alles op rolletjes loopt en zaken op tijd af zijn.
Profiel:
- Een afgeronde hbo-opleiding in de richting van marketing en/of communicatie;
- Aantoonbare organisatorische vaardigheden;
- Ervaring met het schrijven van content;
- Inzicht in hoe dingen beter, efficiënter en slimmer kunnen;
- Het vermogen overzicht te houden over meerdere projecten en processen;
- Een teamspelersmentaliteit, je weet hoe je samen nog succesvoller kan worden dan alleen;
- Affiniteit met automotive is een pré.
Wij bieden
Wij bieden een leuke afwisselende baan (32-40 uur) binnen vooruitstrevende en groeiende werkomgeving. Je standplaats is Barneveld waarbij je ook nauw samenwerkt met je marketingcollega’s in Moerdijk en Hellevoetsluis. Het betreft een dienstverband voor een jaar met uitzicht op een dienstverband voor onbepaalde tijd. Een salarisindicatie tussen de € 3.000 – € 3.800,- . Daarnaast bieden wij ook een uitstekend pakket aan secundaire arbeidsvoorwaarden. Denk hierbij aan:
- Winstafhankelijke eindejaarsuitkering o.b.v. KPI’s;
- 8% Bruto vakantiegeld;
- 25 verlofdagen o.b.v. fulltime;
- Laptop en telefoon van de zaak;
- Reiskostenvergoeding;
- Een aantrekkelijke collectieve zorgverzekering;
- Diverse scholingsmogelijkheden waaronder onbeperkt toegang tot de online leeromgeving van GoodHabitz;
- Middelloon pensioenregeling (60% premie inleg werkgever).
Interesse?
Spreekt deze functie je aan en herken je jezelf in het profiel? Dan vragen wij je zo snel mogelijk te reageren. Je kunt jouw CV met korte motivatie sturen aan luise.jeunink@idealisk.nl. Wij zien je sollicitatie graag tegemoet. Voor vragen over de functie of over de procedure kun je contact opnemen met Luise Jeunink van Idealisk, via telefoon 06-46114006.