Voor onze opdrachtgever, Van Benthem & Keulen advocaten en notariaat, zijn wij op zoek naar een enthousiaste Marketing & Communicatie medewerker met een hands-on mentaliteit, sterk in organiseren en een goede pen. Houd je ervan om je te verdiepen in uiteenlopende maatschappelijke onderwerpen, zoals bijvoorbeeld ESG (environmental, social and governance), , fraude, de laatste ontwikkelingen in de zorg tot aan de Omgevingswet. Dan is dit misschien wel jouw ideale functie.
Ben jij ambitieus en wil je meebouwen aan de verdere groei en de positionering van een succesvol en dynamisch advocatenkantoor?
Organisatie
Van Benthem & Keulen is een ambitieus fullservice kantoor in advocatuur en notariaat. We werken samen in een omgeving waarin de cliënt centraal staat. We besteden veel aandacht aan vernieuwing, ontwikkeling, goede persoonlijke verhoudingen, samenwerking en de mens achter de professional. Ondernemerschap en informele werksfeer zijn kenmerkend.
Functie
In de functie van Marketing & Communicatie medewerker werk jij samen met je directe marketingcommunicatie collega en de Marketing & Communicatie Manager. Gezamenlijk ben je verantwoordelijk voor de marketing & communicatiebeleid van de organisatie. Je levert een actieve bijdrage aan de positionering van het kantoor met behulp van externe en interne communicatie.
Je werkzaamheden zijn o.a.:
- Organiseren en de uitvoering verzorgen van diverse (online) events (voor cliënten, prospects en studenten), vanuit de eigen studio
- Je voert eindredactie op de aangeleverde content voor corporate media (o.a. website, brochures, blogs, LinkedIn, Instagram en nieuwsbrieven e.d.) en geeft de makers van de content feedback
- Ontwikkeling en uitvoering van de (online) marketing- en communicatiestrategie
- Ontwikkeling van diverse communicatiematerialen
- Bewaken van de huisstijl
Profiel
De kandidaat die wij zoeken past in dit profiel:
- Een afgeronde HBO/WO-opleiding
- Minimaal 2 tot 5 jaar relevante werkervaring bij voorkeur in een vergelijkbare functie in een B2B omgeving, commerciële zakelijke dienstverlening
- Je bent doortastend, werkt projectmatig en accuraat
- Je houdt van tekst en taal en hebt ervaring met het schrijven en redigeren van teksten
- Je houdt van een gevarieerde werkweek, waarin je je met vrijwel alle facetten van marketingcommunicatie bezighoudt
- Je bent toegankelijk, proactief en extravert
Wij bieden
Een afwisselende en veelzijdige functie voor 32-40 uur bij een ambitieus kantoor, waarbij eigen initiatief wordt gewaardeerd en je echt het verschil kunt maken. Goede primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden. Een informele werksfeer in een inspirerende en altijd op samenwerken gerichte cultuur. Een mooi restaurant waar je lekker en gezond kunt lunchen. Veel gezelligheid naast het werk, waaronder een wekelijkse borrel en regelmatig (sportieve) events.
Interesse?
Spreekt deze functie je aan en herken je jezelf in het profiel? Dan vragen wij je zo snel mogelijk te reageren. Je kunt jouw CV met korte motivatie sturen aan luise.jeunink@idealisk.nl. Wij zien je sollicitatie graag tegemoet. Voor vragen over de functie of over de procedure kun je contact opnemen met Luise Jeunink van Idealisk, via telefoon 06-46114006.