Voor het Nederlandse kantoor van een internationale retailer met meer dan 100 aangesloten winkels zoeken wij een initiatiefrijke, zelfstandige, ervaren en hands-on Marketing Coördinator.
Organisatie
Onze opdrachtgever is een informele, middelgrote retailer. Een organisatie met een hoog ambitieniveau, waar nog volop ruimte is voor bouwen aan interne en corporate communicatie.
Functie
Als Marketing Coördinator ben je werkzaam binnen de afdeling Marketing en E-Commerce. Het is een zelfstandige functie waarin je rapporteert aan de Manager van de afdeling. Je zorgt intern voor een vlekkeloze projectplanning en schakelt extern met leveranciers over briefings, tijdsplanningen en deadlines. Je faciliteert visuele producties, bent in staat om processen op te zetten en efficiënter te maken. Je wijst collega’s, opdrachtgevers en leveranciers op de gemaakte afspraken en zorgt ervoor dat zij deze nakomen.
Als proactieve en zelfstandige Marketing Coördinator initieer je en ben je verantwoordelijk voor de uiteenlopende online en offline marketingactiviteiten van de ondernemers. Je zorgt daarbij voor de ontwikkeling, productie en uitvoering van de bijbehorende middelen en -activiteiten. Je bent verantwoordelijk voor goede en eenduidige marketingcommunicatie naar en van de ondernemers. Je bent hierin de spin-in-het-web tussen zowel de ondernemers en de organisatie en zet je expertise in om zowel de marketingcommunicatie te structureren als de externe communicatie richting ondernemers te versterken.
Je werkzaamheden:
- Je bent traffic- en projectmanager voor in- en outstore producties en landelijke communicatie,
waaronder folders, brochures, instore signing – en POS-materialen - Je bent verantwoordelijk voor alle marketingcommunicatie-activiteiten voor events en overige (extern gerichte) projecten van de ondernemers
- Je bent verantwoordelijk voor het initiëren, onderhandelen en uitwerken van joint promotions met leveranciers
- Je zorgt voor eenduidigheid in marketingcommunicatie, en zorgt voor een sterk en eenduidig huisstijl en het uitdragen van de boodschap van de organisatie
- Je bent verantwoordelijk voor thema- en actiecampagnes. Van concept tot en met drukwerk en de bijbehorende planningen en budgetten
- Je bent verantwoordelijk voor het aansturen van dtp’ers, drukker en verspreidorganisatie
Profiel
Als Marketing Coördinator neem je een stevige en energieke persoonlijkheid mee. Je hebt passie voor je vak, dat draag je ook uit en daarmee enthousiasmeer jij je omgeving.
- Een afgeronde HBO/WO-opleiding in communicatie
- Minimaal 3-5 jaar allround werkervaring in het vakgebied marketing (traffic), bij voorkeur in de retail
- Gewend om zelf initiatieven te nemen en proactief te zijn
- Goede projectmanagement ervaring
- Je werkt zelfstandig en gestructureerd en je bent gewend om te werken met deadlines
- Een zelf startende, initiatiefrijke persoonlijkheid met ervaring in het opzetten en structureren van communicatieprocessen
- Je kunt goed met een hoge werkdruk om gaan, je weet de juiste prioriteiten te stellen en focus te houden op het uitvoeren van taken volgens planning
Wij bieden
Een prettige, informele, uitdagende en internationale werkomgeving met veel ruimte voor het tonen van initiatief en ondernemerschap. Het betreft een vaste, fulltime functie bij een organisatie met veel zelfstandigheid en verantwoordelijkheid.
Interesse?
Spreekt deze functie je aan en herken je jezelf in het profiel? Dan vragen wij je zo snel mogelijk te reageren. Je kunt jouw CV met korte motivatie sturen aan info@idealisk. Wij zien je sollicitatie graag tegemoet. Voor vragen over de functie of over de procedure kun je contact opnemen met Miranda Lubbers of Luise Jeunink van Idealisk, via telefoon 030-2762965.